Sunday 28 October 2012

Invitation Card

Hehe memandangkan ayh umi nk bt kad lain 300kpg, maka, kad yg lama aku bawak ke UIA. Semua ada 300, tp aku bawak 200. Mula2 plan nk bawak 100kpg, tp kawan2 ni ramai. Kalau boleh satu UIA aku nk bg. Huhu. Datang x datang lain citer. Mmg dh sedia maklum dah, bkn semua akan dtg, berapa kerat je. Nth2 2 org tuu je. Hehe. Tak kisah pon, kalau dorg x dtg pon x kisah sbb tkot nanti dorg x selesa. Dtg jauh2, kite plak x terlayan dye. Hee. Cuma yg penting, kad WAJIB bg pada semua. Datang or tak dtg, tolak tepi. =)


200 keping kad + sampul utk diedarkan penghujung bulan 12 nanti. Hehe. Mls nk bt senarai guests list, nk bg je sape2 aku suka. Sape2 aku jmpe, terus aku bg. Start bulan 11, kad dh kene standby dlm handbeg 5-10 keping. Sape2 yg susah jumpe tu, salah terjumpa ke, terus bg. Mls dah nk start enjin kete, msg dye, jmpe mana2 semata2 nk bg kad sekeping. Huuu.